تصاویر شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور 1396

شرکت داروسازی رویان دارو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور،فرآمورده های لبنی و صنایع وابسته در تهران و در سالن میلاد (31A)حضور پر رنگ و به عنوان اسپانسر برنامه قرار دارد.

مخاطبان صنعت دام و طیور، گذری و موقتی نیستند، بنابراین با بررسی و برنامه ریزی به بازدید از نمایشگاه می پردازند و به همین دلیل، نمایشگاه فضایی بسیار مناسب برای یافتن این دسته از مخاطبان است.

نمایشگاه دام و طیور تهران سالانه با همکاری سازمان توسعه و تجارت و شرکت میلاد مبتکر شرق در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می گردد و سعی و تعاقب این دو مجموعه سبب گشته تا این نمایشگاه سالانه به تدریج با مشارکت و استقبال فراوانی روبه رو گردد.

شانزدهمین نمایشگاه دام و طیور تهران در تاریخ 13 آذر ماه 1396 آغاز بکار خواهد کرد و مشارکت کنندگان در 504 غرفه نمایشگاهی به انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی می پردازند.

در این نمایشگاه در حدود 25000 مترمربع به غرفه سازی نمایشگاهی شرکت های داخلی و 2100 مترمربع به غرفه سازی نمایشگاهی شرکت های خارجی اختصاص داده شده.

این نمایشگاه که سالانه با حضور 19 کشور جهان، کانون توجه متخصصین و صاحب نظران صنعت دام و طیور خاورمیانه واقع می شود، در آن زمینه برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی فراهم  می باشد. به همین سبب مشارکت کنندگان سعی می کنند در این فرصت کوتاه، با بهره گیری از منابع انسانی در غرفه نمایشگاهی تجهیز شده، گامی مهم در راستای رونق اقتصادی صنعت دامپروری و دامپزشکی بردارند.